Fireworks


DSC_0391 copy

Artificii la Mangalia

Iesisem la o tura cu bicicleta pe faleza-dig din Mangalia [“jos la President”, cum se zice :d]. Am inceput sa trag niste cadre. Fotografia finala a suferit doar cateva retusuri la constrast si iuminare, deci nu e modificata nush-cum, cum am primit niste critici.Poate o desaturare ar fi facut mai bine, totusi…per total sunt multumit, mai ales ca am avut surpriza sa surpind si cateva focuri de artificii.

~ by Phlom on 26/06/2009.

2 Responses to “Fireworks”

  1. este interesanta dar mi se pare un pic artificiala…

    • Ehhh tocmai asta e! PARE artificiala! Dar nu este! Daca te uiti bine nu sunt modificari in mare, decat unele foarte mici. Plus ca mi-a placut ca am prins artificiile, pe care le-am observat abia cand am scos pozele pe calculator.

Leave a Reply

 
