Costinesti Sunrise


Am fost placut surprins sa vad cat de multa lume este pe plaja din Costinesti, inca de la ora 5 dimineata. Nu a durat prea mult sa imi dau seama de ce, pentru ca am vazut primul rasarit de soare din ultimii 10 ani… Superb!! Oricum sper ca am reusit sa surprind cat de putin din acea priveliste.DSC_1407 copy_Phlom_010
DSC_1546 copy_Phlom_003
DSC_1525 copy_Phlom_011DSC_1550 copy_Phlom_004DSC_1564 copy_Phlom_006DSC_1565 copy_Phlom_007

~ by Phlom on 21/07/2009.

7 Responses to “Costinesti Sunrise”

  1. Wow, mi-ai adus aminte de vremuri frumoase cu rasarit de soare in Costinesti….

    Apropo, e un loc aici, unde lumea merge pe 21 iunie (daca avem noroc de vreme buna) si vede apusul soarelui (la 12 noaptea), iar dupa trei ore, se intoarce in directie opusa si se vede rasaritul… Nu cred ca sunt mult care se pot lauda cu asa o experienta. Mi-am promis sa ajung si eu odata si odata, anul acesta a fost furtuna 😦

  2. Ce poze frumoase ai facut, mai ales la epava!

  3. sfatul meu de 2 centi : intr-o fotografie exista niste axe . pe una dinre ele ,cea ascendenta ( din stanga jos spre dreapta sus ) se pune rasaritul . altfel foarte bine poti “vinde”cadrul ca si apus…

  4. Ai reusit sa ma faci sa-mi fie dor de mare…

  5. Superb … rasaritul dv!Talent nu jucarie.

  6. Ce nebunie sunt pozele! 😀 Foarte tare! esti un fotograf taaaare bun. Si mersi de commentul de pe blog 😉 cheers

  7. no com..:)…f.misto…..si stiu exact de unde ai facut pozele….fain..loc….felictari..ptr poze….clar de pricepi…

Leave a Reply

 
