Fiecare rasarit de soare este unic


Asa cum am scris in titlu, fiecare rasarit pe care l-am vazut in Costinesti, de 2 luni incoace, este diferit. Un norisor, mai multi, intensitatea luminii, apar alte si alte chichite care fac diferentele astea. Pozele sunt facute intre 27 Iulie si 13 August [a.c.], incepand cu orele 5:47 AM… Toate pozele sunt facute din aceeasi locatie.
Cuvintele sunt de prisos. Vizionare placuta!
PS: Pentru critici…fotografiile nu sunt master-pieces, ideea e importanta!

Si povestea incepe asa:

DSC_1676 copy_Phlom_010

DSC_1802 copy_Phlom_012
DSC_1803 copy2_Phlom_014
DSC_1873 copy_Phlom_015DSC_1960 copy_Phlom_001DSC_1974 copy_Phlom_002DSC_2441 copy_Phlom_004DSC_2447 copy_Phlom_005DSC_2459 copy_Phlom_006DSC_2468 copy_Phlom_007DSC_2567 copy_Phlom_008DSC_2573 copy_Phlom_009
DSC_1725 copy_Phlom_011

~ by Phlom on 13/08/2009.

18 Responses to “Fiecare rasarit de soare este unic”

  1. Inca ma mai uit la ele…………. :)………..pierduta in frumusetea sentimentelor traite in acea dimineata minunata. O singura intrebare si in acelasi timp rugaminte: daca ai poze si de cu o zi mai devreme, adica de pe 31 Iulie, te rog trimite-mi-le si pe-acelea. Sunt cele mai frumoase doua dimineti traite in viata mea. Multumesc anticipat….si neanticipat 🙂

  2. Nu suntem noi doi in poza aia desi inainte sa o deschid cand am vazut…..pt 2 secunde chiar am crezut ca suntem noi, pentru ca totimbratisati eram. Dar multumesc din suflet oricum!!

    • Am observat cum Costinestiul este cunoscut pentru altfel de momente. Nu sunteti singurii[e de bine!]. Am vazut muuulte inceputuri prin Costinesti!

  3. multumesc din suflet……….de aproape 3 luni caut….. ai facut seara mai frumoasa si mai calda pentru doi oameni….. multumesc mult!

  4. rasaritul de pe 1 august, te rog………. te rog….. daca este in vreuna din poze….. este cel mai frumos rasarit de soare pe care l-am vazut vreodata, are valoare…..sentimentala, pentru ca l-am vazut cu cel pe care il iubesc cu toata inima mea…. si niciunul dintre noi nu l-a fotografiat, pentru ca am fost mult prea prinsi unul in ochii celuilalt…

  5. ai cuma rasaritul din 1 august? este foarte important pt mine…..daca ai o poza, trimite-mi-o si mie te rog mult, la: andreeadaniela_ion@yahoo.com

  6. excelente fotografiile..iubesc rasaritul!

  7. Natura în general mă face să mă simt minusculă, infimă dar totodată îmi oferă o senzaţie de siguranţă şi îmi dă curajul de a transforma imposibilul în posibil. Frumuseţea unor imagini cum sunt acestea îmi dau senzaţia de libertate iar uneori am impresia că nu îmi ajung toate privirile pentru a le cuprinde. Am fugit de multe ori după curcubeu sau după apusul soarelui, am reuşit să “înţeleg” soarele în aşa măsură încât să apreciez cum va fi el în ziua următoare, am privit toate aceste fenomene ca pe nişte fiinţe cu suflet şi le-am respectat doar prin faptul că mi-au smult un zâmbet şi o privire… Gata , că aberez! 😉

    • Nu aberezi! Fiecare om are un mod distinct de alte persoane, de a-si exprima senzatiile, trairile, impresiile. Eu la capitolul compunere, texte sunt ….praf si pulbere! Uram cand trebuia sa compun compuneri la romana! Tu esti un caz fericit, ai acest dar! 😉 Parerea mea!….

  8. Ma bucur foarte mult cand citesc ca va plac fotografiile, dar as mai dori ceva…sa imi spuneti ce senzatie, sentimeent va provoaca. Personal, cand prindeam aceste cadre eram atat de fascinat de parca fusesem orb pana acuma, de nu mai vazusem asa ceva si acum aveam posibilitatea de a arata si altora ce frumos e. Si mi s-a parut ciudat ca un singur loc poate arata atat de diferit in alte circumstante…
    Deci, ce parare aveti?

  9. ce dor imi este de mare…. superbe poze!

  10. simt fiecare pixel in fiecare por…mi-e dor de mare!

  11. nu ar fi o idee rea daca ai avea ceva asemanator si pentru apusuri.
    In orice caz sunt fotografii miscatoare dar si profunde.
    persista in astfel de lucruri si cu siguranta iti va iesi ceva ,,masters”

    • Da, ai dreptate! Ma gandisem la un momentdat cum eu nu am deloc apusuri? Pai nu am prea avut ocazia.Mai mereu la apus eram cu stiu eu ce treaba, eram cu masina sau nu vedeam apusul. Sper sa prind ocazia in viitorul apropiat.
      Multumesc!

  12. faine

  13. PS: este o fotografie in care am surprins niste norisori de ploaie.Ploua in largul marii…

Leave a Reply

 
