When I walked around Lake Limanu I found a piece of heaven


DSC_5056_1Location: Lake Limanu

Am plecat să mă plimb cu bicicleta (al doilea hobby…) în zona Lacului Limanu. Am luat-o pe un drum care este exact pe malul lacului. Mi-a plăcut foarte mult pentru că observasem ca înca mai erau flori frumoase. Una dintre ele este cea de sus. Aşa că am zis sa v-o arăt şi vouă. Îmi pare rău că nu am un obiectiv dedicat macro, pentru că văzusem o grămadă de gâzuliţe.

Later edit: am facut pana la ambele roti.Super! Asta e un alt motiv sa nu mai merg la fotografiat!:p Pe jos nu are farmec. Bu bicicleta ma simt mai … “natural”! Numai bine!

~ by Phlom on 09/10/2009.

6 Responses to “When I walked around Lake Limanu I found a piece of heaven”

  1. ce aparat ai? si… de ce nu postezi mai multe poze?

    • Am un D60 kit 18-55mm. E limitat, dar isi face treaba. Am foarte multe poze, dar sincer nu am avut timp sa le postez, mai ales ca unele necesita modificari de estetica. Mai am cateva, care nu le-am pus pe blog, pe contul de Flickr: http://www.flickr.com/photos/phloreen/
      Din pacate nici sa ies cu aparatul “la plimbare” nu am mai avut timp din cauza timpului liber limitat, dar sper pe viitor sa imi fac un upgrade si sa imi organizez mai bine timpul liber.
      Numai bine!

  2. Intr-adevar, Lacul Limanu iti ofera foarte multe palceri vizuale demne de prins in cadru. Imi place cum ai prins floricica cu roua pe ea. Good job.

    • Pe unde mersesem eu, erau numai urme de civilizatie “a la gratar”, pungi, sticle, cartoane, carbuni, jar etc. Totusi, daca te uiti atent in astfel de locuri, gasesti mici minuni. Am avut norocul sa merg la doua zile dupa o ploaie, se simtea are proaspat, miros de iarba… Poate sunt eu un pic prea senzorial, dar asa mi-a lasat impresia. Sper sa-mi repar “trotineta” cat mai curand sa plec iara, pana nu e prea tarziu.
      Ca sa fie mai interesant :P, am pus la locatie linkul Google Maps, catre Lac.
      Numai bine!

  3. Nice Photo

Leave a Reply

 
