Azorica


Si mai are 3 fratiori…ahh surioare 😀

~ by Phlom on 30/05/2010.

8 Responses to “Azorica”

  1. Si are niste ochisori atat de frumosi…

  2. Şi eu citisem Azorica, fără ă …ciudat în ce total altă lumină îl pune faptul că am aflat că e băieţel. 😀
    Zici că-l văd mai curajos, mai tupeist, aşa.. 😆

  3. Vai ce catelusa frumoasa! Husky cumva? Of cat de scumpi pot fi cand sunt mici, de ce nu raman asa? Imi place numele tare mult, sa iti traiasca si sa fie sanatoasa!

    Am si eu un “nesuferit”, corcitura de canis gri, cracanat, rasfatat si tare obraznic. Roade tot, mai ceva ca un sobolan 😆

    PS. Ti-am lasat un raspuns aici: http://kaninusferoingus.wordpress.com/2010/07/05/tara-arde-si-baba-se-piaptana/#comments si am modificat un pic si articolul daca te intereseaza. Iti multumesc frumos pentru raspuns, apropo!

    • Cred ca e ceva dintre Bishon[nush dc am scris bine] si un tatic de pe strada…nu e rasa pura, dar e dragut foc. Cel din poze e baietel, dar mai avea 3 surori, fiecare cu semne distincte. Oricum erau extrem de funny cand urmareau camera la nivelul solului :))

      Legat de ce am discutat noi, am inteles unde ar fi problema. Deh….perpectiva bat-o vina!:P

  4. @Marian: ms ms. Sunt ai lui Cris de fapt.
    @Elena: daca dadeai de veste mai devreme iti puneam o vorba buna la “mama” lor sa iti pastreze un catelus. A avut 4 dar s-au dat ca “paine calda” 😛 La anul nu cre ca mai scoate pui ca…nu o sa mai poata.

    Mereu cand ma impiedic de ei prin casa ma amuza ca inca nu merg corect si se impiedica. Surorile lu Azorica sunt mai dolofane, zici ca sunt niste butoiase cu picioruse si cu par :)) Alta faza tare cu ei: cand ma-sa ii alapteaza, ea brusc se ridica si da sa plece si astia mici raman atarnati de sfarcurile ei. Razi cu lacrimi!! :))

  5. vaiiiiiiiii ce dulci sunt !! :X eu caut din decembrie o catelusa de rasa, dar nu am avut noroc 😦 sa-ti traiasca puiutii :X

  6. ohoooo ce dragut 🙂 sa va traiasca!

Leave a Reply

 
