Mini & Max


~ by Phlom on 17/07/2010.

9 Responses to “Mini & Max”

  1. skmpiceii:*:X

  2. Super poze! Despre personajele principale nici nu mai vorbesc…
    Am intrat de curiozitate, dupa comentariul lasat de tine la Kaninus si mi-a placut ce am gasit!
    Felicitari!

  3. :))
    Daaaa! Asta cred ca gandeste fratiorul meu! De ce? Pai el mereu cand vede pisicute si catelusi in stadiul de pui, se indragosteste de ei pe loc si ii infiaza pe toti. Dupa ce cresc, ii “intarca” 😛 Isi pierde interesul fata de ei….

    • Acum am vazut. Sunt pechinezi?

      Ah, am venit in avion cu o doamna cu un to’aras patruped, tot pechinez, infricosat nevoie mare. Tragea cate un ham la fiecare 40 secunde. Nu s-a linistit pana nu l-a luat doamna cu cusca cu tot in brate.

      Oricum sunt frumosi rau, nu il dai pe ala de sus? 😆 Glumesc.

      • Hehe le-a facut tata acte si deja i-a luat in Grecia ca ii voia acolo la gradina 😀 Oricum, daca voi putea cumva o sa iti arat mai multe poze. Se alintau exact ca niste copilasi!

  4. Ne luam si noi unul?:D

  5. Hiiiiiiiiiii! Cine e dumneaei / dumnealui? Vuff, ca dulce mai e! Si mai are si sosetute…

    • Sunr tot fratiori.Unul e cu botic negru si sosetute, iar al doilea e si el incaltat…
      I-a luat tata sa ii tina la casa. Sunt atat de draguti cand sunt mici de iti vine sa ii papi! Suflete nevinovate….

      • Sa stii ca intotdeauna m-am intrebat cum ar fi posibil sa ramana asa mici si scumpi toata viata…. Mai ales latratorul nostru!

Leave a Reply

 
